Tulip Of İstanbul |
|
|
KATRE—İ MATEM’İN İNGİLİZCESİ
Set at the end of the Tulip Era, a turning point in Ottoman history when international boundaries were beingm redrawn and social divisions exacerbated by lavish excesses among the aristocracy and increa |
|
Hz. Muhammed (Sav) İçin Bülbülün Kırk Şarkısı ( Kumaş Cilt) |
|
|
Selamlar ki, şeker dudaklıların vuslatı gibi içtendir, elbette onadır. Hasretler ki, âşıkların avazı kadar yanıktır, elbette onadır. Övgüler ki, özlem sözlerince füzûn ve arzular ki sevgililerin saçları misali uzun, ona, hep ona, hep onadır. O ki gül |
|
Bülbülün Kırk Şarkısı |
|
|
Selamlar ki, şeker dudaklıların vuslatı gibi içtendir, elbette onadır. Hasretler ki, âşıkların avazı kadar yanıktır, elbette onadır. Övgüler ki, özlem sözlerince füzûn ve arzular ki sevgililerin saçları misali uzun, ona, hep ona, hep onadır. O ki gül |
|
İtiraf |
|
|
“Delinecek bir gemi, tamir edilecek bir duvar ve öldürülecek bir çocuk vardı.”
İntikam ve hırs…
İyilik veya kötülük…
Siyah ile beyaz…
Ve zıtların arasında savrulan hayatlar…
Konstantinopolis’in İstanbul’a dönüştüğü yıll |
|
Katre—i Matem |
|
|
Roman, müzayededen alınan elyazması bir kitabın hikâyesi olarak başlıyor. Okurlar, bu elyazması kitabın açtığı kapıdan içeri giriyor, bir devre adını veren lalenin izinde İskender Pala’nın yarattığı etkileyici ve büyüleyici bir atmosferin iç |
|
Efsane Bir Barbaros Romanı (Midi Boy) |
|
|
Efsaneler bazen denizden,
Bazen aşktan ve ateşten gelirler.
Aşktan ve ateşten ve denizden gelenler,
Bazen ışık olurlar ve bütün zamanı aydınlatırlar…
Efsane kurmak kadar, efsaneyi yazmak da efsaneye dâhildir.
Bir çağı haritalarda |
|
|